Dureri De Genunchi și Exerciții Fizice Regulate - Sală Fitness AimFit Buzău

Când ai probleme cu articulațiile și în special, dureri de genunchi, ai putea fi tentat să eviți exercițiile fizice. Dacă nu ai o problemă semnalată medicului de specialitate care să-ți fi specificat în mod expres că nu este recomandat să faci anumite exerciții/activități fizice, atunci nu mai amâna alegerile sănătoase! Nu e prea târziu să vii la sală!

Poți avea o viață activă și cu dureri de genunchi

Adevărul este că există o serie de situații în care te poți trezi cu dureri de genunchi. Însă, dacă ai o problemă medicală, e de preferat să optezi pentru activități și exerciți fizice recomandate de medic. De exemplu, o idee bună ar fi să începi cu mers pe bandă. În funcție de disconfortul pe care îl resimți, poți alege să mergi pe plan înclinat.

Pe măsură ce te obișnuiești cu mișcarea, vei avea opțiunea să treci la mers alert, în ritm susținut. Începe cu 5 minute de mers pe bandă, apoi continuă să crești durata și să variezi intensitatea efortului pe care îl depui, astfel încât să te adaptezi condiției tale fizice.

Optează mereu pentru încălzire, înainte de antrenament

Unul dintre cele mai bune sfaturi pe care le poți pune în aplicare la sala de fitness, unde ai toate echipamentele necesare pentru orice tip de antrenament este să nu sari peste partea de încălzire. Astfel, nu vei mai avea parte de același disconfort.

Mai mult, poți ajunge să eviți cu totul durerile de genunchi cu care te confrunți de obicei, în timpul antrenamentului. Cum poți face încălzire? Câteva minute de mers pe bandă sau de pedalat pe o bicicletă staționară vor face o diferență extraordinară în felul în care vei resimți antrenamentul din ziua respectivă.

Ce faci când nu te poți baza pe genuflexiuni sau fandări?

Există cazuri în care ai dureri de genunchi ce nu îți permit, indiferent de tipul de încălzire înainte de antrenament sau de cât de lent/corect faci exercițiile – să poți să îți îndoi genunchii fără să te confrunți cu dureri articulare.

În acest caz, ai posibilitatea să optezi pentru alte exerciții care pun mai multă presiune pe șolduri și mușchii fesieri. Deși poate îți spui că nu ai nevoie să îți antrenezi mușchii picioarelor pentru că focusul tău este pe partea superioară a corpului, un antrenament dezechilibrat poate duce la un rezultat neplăcut. Lucrează-ți tot corpul, dar ajustează-ți antrenamentul în funcție de ceea ce îți permite corpul. Un antrenor personal cu experiență te poate îndruma în acest sens.

Alege un stil stil de viață sănătos

La AimFit, îți oferim tot sprijinul de care ai nevoie pentru a-ți atinge obiectivele de fitness, indiferent că îți dorești să fii în formă, să slăbești, să îți crești masa musculară sau pur și simplu – să fii mai sănătos (sănătoasă). Vestea bună este că poți alege să lucrezi cu un nutriționist și/sau antrenor personal pentru a beneficia de planuri personalizate de alimentație și antrenament.

Hai la AimFit! Antrenează-te oricând vrei, pentru că avem program NON STOP! În plus, dacă ești elev sau student și tocmai ai intrat în vacanță, continuă să fii activ cu abonamentul Full Time de 14 zile la prețul special de 99 lei! Află mai multe despre abonamentele noastre – AICI.


Lasă un comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Email
Phone
Messenger
WhatsApp
Messenger
WhatsApp
Phone
Email