Întrebări Frecvente

Hai la sală. Hai la AimFit!

Dacă am simptome de răceală, pot veni la sală?

Membrilor cu gripă sau alte boli contagioase nu li se va permite intrarea în sala de fitness pentru a nu-i contamina și pe ceilalți.

Mi-am uitat lucruri personale în vestiar. Cum procedez?

Orice bunuri lăsate în spațiul Clubului AimFit și găsite de personalul acestuia vor fi puse in dulapul cu lucruri uitate (dulapul gri de langa scari) și vor fi donate după o perioadă de 30 de zile în care nu au fost revendicate.

Nu îmi place muzica de la sală. Ce pot face?

Este interzisă ascultarea muzicii prin aparatură proprie, cu excepția folosirii căștilor. Deasemenea, preferințele muzicale se ascultă la căști.

Pot modifica temperatura în sală?

Este interzisă modificarea setărilor aparatului de aer condiționat. Temperatura optimă, indiferent de vremea de afară este 21°-23°C cu umiditate de 40%.

Ce măsuri de prevenție COVID19 există la AimFit?

1-Triajul epidemiologic este obligatoriu, acesta se realizează de angajații sălii cu ajutorul termometrelor. În cazul în care temperatura este mai mare de 37.3 grade vă invităm să luați loc pentru 5 minute și apoi vom relua procedura. Dacă rezultatul este același, nu vom putea permite accesul în club. În acest caz, vă recomandăm să vă întoarceți acasă și să reveniți atunci când starea de sănătate se îmbunătățește. 2-Pentru a intra în sala nostră vă rugăm să purtați mască de protecție și să folosiți produsele de dezinfectare asigurate la intrare. 3-Pentru a efectua plăți folosiți plata online. 4-Va fi permis accesul în vestiare, dar nu la dușuri. Accesul la vestiare se va face ținând cont de distanțarea socială și numărul de persoane permis. 5-Nu doar administratorii sălii sunt obligați să dezinfecteze aparatele, ci și participanții. 6-Capacitatea persoanelor a fost redusă pentru a asigura distanța recomandată. 7-La sfârșitul antrenamentului, părăsiți sala organizat păstrând distanța recomandată. 8-Adresați-vă echipei noastre dacă observați orice neregulă.

Nu pot veni la sală o perioadă. Pot oferi codul meu QR unui prieten?

Abonamentul, implicit codul QR este nominal și uniperonal, se eliberează pentru întreaga perioada de valabilitate a convenției în vigoare și nu poate fi transmis altor persoane. În cazul transmiterii codului QR altei persoane, AimFit va anula acest abonament, fără drept de rambursare și va restricționa definitiv accesul persoanelor implicate.

Îmi pot îngheța abonamentul pentru o anumită perioadă?

În cazul abonamentelor trimestriale (3 luni), Membrii clubului AimFit au posibilitatea să înghețe folosința acestuia pentru 7 de zile, abonamentele semestriale (6 luni) vor putea fi înghețate 14 zile, și cele anuale pe o perioada de 21 de zile. Membrul va putea se va adresa telefonic 0770784978 sau prin e-mail office@aimfit.ro pentru comunicarea perioadei pentru care dorește înghețarea serviciilor, înaintea perioadei pentru care dorește acest lucru (înghețarea începe în ziua respectivă sau cu o dată viitoare, dar nu se poate îngheța pe o perioadă deja trecută). Perioada de valabilitate a abonamentului se va prelungi corespunzător cu perioada de înghețare prevăzută. Membrul va fi anunțat doar în momentul când perioada de înghețare s-a încheiat. Înghețarea abonamentului nu este posibilă în cazul achiziționării unui abonament promoțional.

Trebuie să îmi creez cont în aplicația GMA înainte de a selecta abonamentul dorit?

Da. Pentru a deveni Membru AimFit  trebuie să creați un cont de utilizator în aplicația GMA. Toate datele furnizate trebuie să fie corecte și complete (în special nume, prenume, adresa de e-mail și numărul de telefon). La prima autentificare, folosiți codul sălii: Aimfit. Apoi, puteți selecta abonamentul dorit.

Trebuie să efectuez un nou CheckIn de fiecare dată când vin la sală?

DA. Accesul în sală este permis numai persoanelor înregistrate sau în curs de înregistrare pe baza scanării codului QR la intrare din aplicația Gym Management App (GMA). Acest lucru este obligatoriu, fără excepții pentru fiecare membru! Încălcarea acestui lucru duce la anularea abonamentului fără alte compensații.

Cum îmi pot anula abonamentul?

Dacă dorești anularea și rambursarea plății, trebuie să ne notifici de această intenție în termen de până la 15 zile de la achiziționarea abonamentului, prin orice mijloc de comunicare disponibil (e-mail, social media, telefon); › Nu se încadrează în politica de rambursare abonamentul utilizat (are minim o vizită înregistrată); › Nu se încadrează în politica de rambursare abonamentul achiziționat prin campanii ale partenerilor sau prin alte oferte/discounturi/promoții oferite de către Aimfit; Contravaloarea ședințelor neefectuate, din cadrul unui abonament expirat, nu se rambursează în nici o situație. În cazul abonamentelor trimestriale (3 luni), Membrii clubului AimFit au posibilitatea să înghețe folosința acestuia pentru 7 de zile, abonamentele semestriale (6 luni) vor putea fi înghețate 14 zile, și cele anuale pe o perioada de 21 de zile. Membrul va putea se va adresa telefonic 0770784978 sau prin e-mail office@aimfit.ro pentru comunicarea perioadei pentru care dorește înghețarea serviciilor, înaintea perioadei pentru care dorește acest lucru (înghețarea începe în ziua respectivă sau cu o dată viitoare, dar nu se poate îngheța pe o perioadă deja trecută). Perioada de valabilitate a abonamentului se va prelungi corespunzător cu perioada de înghețare prevăzută. Membrul va fi anunțat doar în momentul când perioada de înghețare s-a încheiat. Înghețarea abonamentului nu este posibilă în cazul achiziționării unui abonament promoțional.

Pot alege orice vestiar pentru a-mi depozita lucrurile personale?

În momentul în care check-inul a fost efectuat și abonamentul este activ, se va aloca un număr de vestiar. Este obligatoriu folosirea numărului de vestiar alocat fiecărui membru. Este interzis a se folosi alt vestiar diferit de numărul alocat în aplicație.

Am un abonament de tip Day Time. Până la ce oră pot veni la sală?

În cazul abonamentelor matinale, clientul are acces de la ora 05:00 până la ora 16:00, reprezentând abonamentul DayTime, cu condiția să intre în club înainte de ora 16:00. După această oră, accesul este interzis deținătorilor acestui tip de abonament.

Nu mă descurc cu plata abonamentului. Cum procedez?

Pentru achitarea abonamentului, Membrul (cumpărătorul) tranzacția se efectuează online prin ajutorul platformei GMA (Gym Management App) sau prin intermediul site-ului www.aimfit.ro. În cazul în care membrul va avea nevoie de suport, acesta poate apela numărul de contact 0770784978 în intervalul 07:00-22:00.

Există posibilitatea, de-a lungul timpului, să modificați prețurile abonamentelor la sală?

Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile în orice moment. Toate modificările de preț în calitate de Membru vor intra în vigoare de la următoare dată de facturare printr-o notificare comunicată pe aplicația mobilă sau prin orice alte mijloace de comunicare, cum ar fi e-mail etc.

Cum pot beneficia de ajutorul unui antrenor personal?

Dacă vorbim despre consultanță oferită la început, când vii pentru prima dată la sală, te poți baza pe ajutorul unui instructor calificat ce îți va prezenta aparatele și te va îndruma în direcția potrivită. Acest beneficiu este inclus în costul abonamentului. Pentru ședințe cu un antrenor personal, este necesară achiziționarea unui număr de ședințe sau pachet, în funcție de preferințe.

Cum pot achiziționa abonamentul dorit la AimFit?

Nimic mai simplu. Descarcă aplicația GMA (codul sălii este Aimfit), completează-ți datele personale și achiziționează abonamentul dorit în câteva minute.

Vreau un plan alimentar personalizat. Cum procedez?

Contactează-ne (telefon, email sau mesaj), iar noi ne ocupăm de restul.

Email
Phone
Messenger
WhatsApp
Messenger
WhatsApp
Phone
Email