Creșterea Masei Musculare – 7 Sfaturi Practice Care Chiar Funcționează - Sală Fitness AimFit Buzău

Dacă nu știi de unde să începi întregul proces pentru creșterea masei musculare sau te-ai apucat deja de treabă, dar rezultatele întârzie să apară, sau sunt prea slabe în comparație cu așteptările tale, îți oferim câteva dintre cele mai eficiente sfaturi pentru a-ți atinge obiectivele la sală.

Antrenează-te mai mult

Dacă până acum, te concentrai pe repetări puține cu greutăți cât mai mari, ar fi o idee bună să încerci o altă abordare. Antrenează-te cu greutăți mai mici, dar cu mai multe repetări și serii. Încearcă să faci între 3-6 serii a câte 20 de repetări ale aceluiași exercițiu.

Concentrează-te pe faza excentrică a exercițiului

Fiecare exercițiu la sală presupune 3 faze: faza în care încordezi mușchiul (faza concentrică), faza de vârf sau tranziție unde te menții pentru 1-2 secunde, după care ai faza excentrică sau de relaxare a mușchiului. Una dintre cele mai bune modalități prin care îți poți depăși limitele pentru creșterea masei musculare este să efectuezi mișcarea din faza excentrică controlat, mai lent.

Scurtează pauzele între serii

Nu e noutate faptul că ai nevoie de pauză între serii pentru a permite mușchiului să se relaxeze puțin înainte de o nouă serie. Dar, pentru a forța țesutul muscular și a vedea rezultate sesizabile, ar fi indicat să menții pauza între serii de 30-90 secunde maxim. Astfel, vei simți cu adevărat cum îți lucrezi și obosești grupele musculare vizate.

Consumă alimente ce conțin caseină, înainte de somn

Studiile arată că prin consumul de caseină (găsești caseină pentru shake-uri sau poți alege cottage cheese, iaurt grecesc, lapte etc.) ce se absoarbe lent în organism, țesutul muscular beneficiază de aminoacizii esențiali o perioadă mai lungă de timp, în comparație cu consumul de orice alt tip de proteină. Cu ajutorul caseinei, creșterea masei musculare are loc pe tot parcursul nopții, în timp ce te odihnești.

Dormi mai mult

Un subiect sensibil, în special în ritmul în care ne trăim viața în ziua de azi, este somnul. Pentru că sunt atât de multe de făcut în timpul zilei, orele de somn par să fie din ce în ce mai puține. Dar, nu ar trebui neglijată importanța somnului pentru creșterea masei musculare. Astfel, pentru a vedea rezultate în acest sens, asigură-te că dormi 8 ore pe noapte. Ai NEVOIE de acestea pentru recuperare.

Alege surplus de calorii, nu deficit

Deși ne-am obișnuit să ținem cont de numărul de calorii consumate zilnic pentru a topi kilogramele în plus, să știi ca număratul caloriilor e esențial și pentru creșterea masei musculare. Mai exact, pentru a te asigura că oferi corpului tău caloriile necesare pentru acest proces, e recomandat să te asiguri că vei consuma în jur de 500 de calorii în plus, obținute din alimente cu conținut de proteină ridicat.

Hai la sală în mod regulat

Pentru creșterea masei musculare, cea mai bună decizie pe care o poți lua este să alegi un stil de viață activ și echilibrat din toate punctele de vedere, inclusiv când vorbim de exerciții fizice. Nu îți vei crește masa musculară doar cu ajutorul alimentației sau a suplimentelor. Ai nevoie de un plan de antrenament eficient și perseverență!

Hai la AimFit, unde îți oferim tot sprijinul de care ai nevoie pentru a-ți atinge obiectivele de fitness, indiferent că îți dorești să fii în formă, să slăbești, să îți crești masa musculară sau pur și simplu – să fii mai sănătos (sănătoasă). Vestea bună este că poți alege să lucrezi cu un nutriționist și/sau antrenor personal pentru a beneficia de planuri personalizate de alimentație și antrenament. Hai la AimFit! La noi, te poți antrena oricând vrei, pentru că avem program NON STOP! Află mai multe despre abonamentele noastre – AICI.

 


Lasă un comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Email
Phone
Messenger
WhatsApp
Messenger
WhatsApp
Phone
Email