Slăbire Rapidă - Cardio Sau Antrenamente Cu Greutăți? - Sală Fitness AimFit Buzău

Una dintre cele mai comune capcane ale zilelor noastre, pentru cei care vor să scape de kilogramele în plus, o constituie noțiunea de slăbire rapidă. De ce? Avem o listă întregă de motive în acest sens, unul dintre cele mai importante fiind sănătatea ta și buna funcționare a organismului.

Primele kilograme “topite” sunt de fapt apă

Obsesia cântarului e complet nesănătoasă. Majoritatea celor care își doresc să facă o schimbare, se fixează asupra kilogramelor slăbite, însă uită de centimetri, aspect, stare de bine și sănătate. În schimb, contează doar ce arată cântarul, chiar dacă au început să practice sport regulat și să aleagă o nutriție echilibrată – de câteva zile.

Organismul, când consumi mai puține calorii, va renunța în primul rând, la depozitele de apă. Astfel că în prima săptâmână, dacă vei observa că numărul de pe cântar este cu 1-2 kilograme mai mic, nu e cazul să te întorci la vechile obiceiuri. În schimb, e mai bine să înțelegi exact cum poți ajunge la o greutate sănătoasă și fizicul dorit, astfel încât să te poți menține fără probleme.

Masa musculară arde mai multe calorii în stare de repaus decât alte țesuturi

Exact de aceea, e recomandat să alegi alimente cât mai sănătoase și să practici sport regulat: cardio și antrenamente cu greutăți – chiar și femeile! Da, ai citit bine. Deși atracția principală ar putea fi banda de alergat, antrenamentele cu greutăți (inclusiv pe aparate) te pot ajuta pe termen scurt și, în special pe termen lung.

E important de reținut că o slăbire rapidă nu este cea mai sănătoasă opțiune. Dacă îți dorești să beneficiezi de alegerile pe care le faci acum – și peste luni de zile, e indicat să incluzi antrenamentele cu greutăți în rutina ta. Nu numai că vei arde mai multe calorii după antrenament, dar acest proces va avea loc timp de până la 38 de ore după ce te-ai antrenat.

Da, antrenamentele de tip cardio ard mai multe calorii

Când vorbim de slăbire rapidă, primul impuls este să te gândești la cineva care aleargă și transpiră intens. Dar, pentru beneficii complexe, cea mai bună opțiune este să te antrenezi combinat – adică, un exemplu de antrenament ar putea presupune cardio de încălzire, antrenamente cu greutăți pentru anumite grupe musculare, iar la final, din nou cardio pentru a arde și mai multe calorii.

Da, este adevărat – antrenamentele de tip cardio ard mai multe calorii. Dar, ceea ce nu știi este că în timpul acestor antrenamente, corpul nu folosește doar grăsime drept combustibil. În funcție de situație, poate consuma și masă musculară. Bineînțeles, indiferent de alegerile pe care le-ai făcut până acum nu sunt bătute în cuie. Oricând poți face alegeri mai sănătoase.

Nu te focusa pe slăbire rapidă

Ce crezi că se întâmplă când preferi să faci orice pentru o slăbire rapidă? Alegerile greșite vor duce în timp la consecințe nedorite. Astfel că, dacă alegi doar antrenamente de tip cardio, în timp, corpul tău va depune mai multă grăsime (pentru a o putea folosi drept combustibil în timpul antrenamentului) și va consuma mai multă masă musculară. Pentru a-ți menține fizicul obținut, va fi nevoie să continui cu același consum de energie – adică antrenamente cardio intense. Altfel, kg pierdute se depun din nou.

Alege un stil stil de viață sănătos

La AimFit, îți oferim tot sprijinul de care ai nevoie pentru a-ți atinge obiectivele de fitness, indiferent că îți dorești să fii în formă, să slăbești, să îți crești masa musculară sau pur și simplu – să fii mai sănătos (sănătoasă). Vestea bună este că poți alege să lucrezi cu un nutriționist și/sau antrenor personal pentru a beneficia de planuri personalizate de alimentație și antrenament. Hai la AimFit! Antrenează-te oricând vrei, pentru că avem program NON STOP! Află mai multe despre abonamentele noastre – AICI.

 


Lasă un comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Email
Phone
Messenger
WhatsApp
Messenger
WhatsApp
Phone
Email