5 Sfaturi Pentru A-ți Atinge Obiectivul De Fitness - Sală Fitness AimFit Buzău

Indiferent dacă îți dorești să fii mai sănătos, să fii în formă, să slăbești sau să îți crești masa musculară, e nevoie să îți setezi obiectivul de fitness și să ții cont de câteva sfaturi, ce te pot ghida în direcția potrivită. Astfel, știi răspunsul la două întrebări majore:

Unde vrei să ajungi? Cum ajungi acolo?

  1. Setează-ți un obiectiv realist (sau mai multe obiective mici)

Una dintre cele mai mari capcane ale vremurilor în care trăim este cea a slăbitului rapid și a dietelor minune. La fel vorbim și despre creșterea masei musculare. Există nenumărate motive pentru care este recomandat să îți aloci suficient timp astfel încât să slăbești 10 kg sau să îți crești masa musculară. Nimic ce merită nu se obține peste noapte.

Dacă vorbim despre un obiectiv care te poate demoraliza din start (de exemplu: să slăbești 20 kg), cea mai bună modalitate e să împarți obiectivul mare în mai multe obiective mici. Înlocuiește -20 kg cu -5 kg ca obiectiv și vei observa că deja parcă prinzi mai mult curaj.

  1. Nu fi strict(ă)

Adevărul este că la începutul oricărei provocări, nivelul de motivație este la cote maxime și este normal, ca pe măsură ce trece timpul, acesta să scadă. Dar, dacă ești prea strict(ă), riști să renunți cu totul la schimbarea pe care ți-o dorești și pentru care ai muncit atât de mult.

Nu există nici o formulă care îți poate garanta succesul în acest sens pentru că totul depinde de tine. Poate ți-e mai ușor dacă guști din prăjitura care îți face cu ochiul sau îți alegi o zi pe săptămână când mănânci un aliment preferat, dar nu tocmai sănătos. De asemenea, poți încerca mai multe variante sănătoase ale mâncării de tip fast food sau ale dulciurilor. Găsește ce funcționează pentru tine.

  1. Nu te înfometa/Nu mânca prea mult

Ai putea fi tentat(ă) să mănânci prea mult pentru a câștiga în greutate atunci când vrei să îți crești masa musculară sau prea puțin când vrei să scapi cât mai repede de kilogramele nedorite. Pentru creșterea masei musculare, una din abordări presupune să crești numărul de calorii pe care le consumi zilnic, însă tot ceea ce e în plus ar trebui să fie alimente care au un conținut ridicat de proteine, nu junk food.

De fapt, contează enorm ce fel de alimente alegi, indiferent dacă îți dorești să își crești masa musculară sau să topești kilogramele extra. Doar prin creșterea sau scăderea drastică a numărului de calorii pe care le consumi zilnic, nu vei ajunge mai aproape de obiectivul de fitness pe care ți l-ai setat. Ideal ar fi să beneficiezi de asistența unui nutriționist care te poate ajuta în acest sens, dacă nu cu un plan personalizat, cel puțin cu recomandări utile personalizate.

  1. Când simți că ești pe cale să renunți, adu-ți aminte de unde ai început

După o perioadă, când nivelul de motivație este tot mai scăzut, ai putea fi tentat(ă) să te întorci la vechile obiceiuri. Însă, cea mai bună abordare este să îți aduci aminte cum erai înainte de a face alegerile ce te-au adus aici. Dacă vei renunța, ce crezi că se va întâmpla? Toate eforturile tale vor fi în van, iar curând vei ajunge exact de unde ai plecat.

Merită să o iei din nou de la început, când ești atât de aproape de obiectivul de fitness care ți-a ghidat pașii până acum? În momentele în care nu îți găsești motivația, mergi la sală. Fii activ(ă). În timp ce te antrenezi, îți vei da seama cât de mult îți poate îmbunătăți sportul regulat viața, din toate punctele de vedere, începând cu starea ta de spirit.

  1. E o provocare să îți atingi obiectivul de fitness, dar e simplu să te menții

Se poate să dureze o lună, 3 luni, 1 an sau chiar mai mult pentru a-ți atinge obiectivul de fitness. Nu va fi ușor. De fapt, vei trece peste o sumedenie de provocări, care mai de care mai neplăcute. Dar, dacă în momentele grele te dai un pas înapoi și privești imaginea de ansamblu, îți dai seama că în comparație cu ziua de ieri, azi ești mult mai aproape de obiectivul tău.

Iar, odată ajuns(ă) în punctul în care ai fizicul dorit, beneficiezi de o listă întreagă de avantaje, de la o stare mult mai bună mentală, nivel ridicat de energie, senzația că poți trece peste orice obstacol și cel mai important…ești mult mai sănătos (sănătoasă) decât erai înainte de a accepta această provocare. Menținerea o vei face pe pilot automat pentru că știi deja care sunt alegerile sănătoase pe care trebuie să le faci zi de zi.

La AimFit beneficiezi de tot sprijinul de care ai nevoie pentru a-ți atinge obiectivul de fitness. Alegem o alimentație sănătoasă în fiecare zi, recomandăm practicarea sportului regulat și îți oferim toate condițiile pentru a face primul pas în direcția potrivită. Hai la sală! Hai la AimFit!

Află mai multe detalii despre abonamentele AimFit – aici.


Lasă un comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Email
Phone
Messenger
WhatsApp
Messenger
WhatsApp
Phone
Email