Tot Ce Trebuie Să Știi Despre Circuit Training - Sală Fitness AimFit Buzău

Una dintre cele mai eficiente modalități de antrenament presupune principiile unui set de exerciții ce lucrează diferite grupe de mușchi, cu pauze foarte mici sau chiar deloc. Mai exact, circuit training implică efectuarea a 5-10 exerciții diferite, unul după altul, după care, la finalul setului, se repetă din nou ciclul.

Majoritatea antrenamentelor de tip circuit training au în comun câteva elemente

  • Exerciții diferite în cadrul aceluiași set – în cadrul unui antrenament de tip circuit training, se pot antrena mai multe grupe de mușchi.
  • Pauze scurte sau chiar deloc între seturi – de preferat este ca exercițiile ce fac parte dintr-un set, să fie efectuate unul după altul fără pauză, pentru a menține ritmul inimii cât mai ridicat.
  • Repetiția aceluiași set de exerciții de mai multe ori – după ce termini un set, iei o pauză scurtă sau chiar nici o pauză, după care repeți același set de 2-3-4-5 ori.

Circuit training te ajută să beneficiezi de câteva avantaje esențiale pentru un stil de viață sănătos

Seturile pentru circuit training sunt create în așa fel încât, după ce lucrezi o grupă de mușchi, aceasta se relaxează în timp ce tu lucrezi o altă grupă de mușchi. Această abordare te ajută să îți întărești inima, rezistența la efort și să devii mai puternic(ă), în timp.

Arzi calorii într-un mod mai eficient

Dacă vrei să slăbești și să îți tonifiezi/crești masa musculară în același timp, circuit training este o alegere excelentă. Nivelul de efort și modul în care sunt create seturile de exerciții, îți vor permite, de asemenea, să ajungi la același număr de calorii consumate într-un timp mult mai scurt, decât în timpul unei ședințe simple de cardio (de exemplu, alergat pe bandă).

De ce e circuit training diferit față de alt tip de antrenamente?

Pe lângă faptul că se efectuează un număr de exerciții, unul după altul, în timpul unui set – după care setul se repetă, e important să înțelegem și ce fel de exerciții implică un asemenea antrenament. Mai exact, e vorba de combinarea exercițiilor de tip cardio cu antrenamente cu greutăți. De fapt, putem spune că în cadrul unui antrenament de tip circuit training, beneficiezi de toate avantajele ambelor tipuri de exerciții – într-un timp scurt!

Exemplu de antrenament circuit training pentru începători

  • Genuflexiuni: 20 de repetări
  • Flotări: 10 repetări
  • Fandări – 10 la fiecare picior
  • Exerciții pentru spate cu gantere (ramat cu gantere): 10 la fiecare braț.
  • Plank: 15 secunde
  • Jumping jacks: 30 de repetări

După ce termini circuitul, îl repeți de încă două ori.

Hai la AimFit! Avem echipamente și aparate ce te vor ajuta să te antrenezi eficient

Cea mai bună decizie pe care o poți face în privința practicării exercițiilor fizice este să îți alegi o sală de fitness care îți oferă cele mai bune condiții pentru o gamă variată de antrenamente, pentru fiecare grupă de mușchi în parte. Iar aici vorbim de exerciții fizice de tip cardio și weightlifting sau chiar ambele în cadrul unui antrenament de tip circuit training. La AimFit, prima sală din Buzău cu program NON STOP și complet automatizată, ai parte de tot sprijinul necesar pentru a alege un stil de viață sănătos!

În plus, abonamentele pentru elevi/studenți – le găsești la un preț special! Click AICI!

 

 

 

 

 


Lasă un comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Email
Phone
Messenger
WhatsApp
Messenger
WhatsApp
Phone
Email